طنز روز های مدرسه
طنز روز های مدرسه

 

طنز روزهای مدرسه, تقلب, مدیر مدرسه

خارج از مدرسه (کافه)


تقلب (چشمهایم برای تو)


روز امتحان (روز واقعه)


زنگ زیست (معنی عشق)


کیف مدرسه (محموله)


اولین کسی که معلم از او میپرسد (قربانی)


نگاه دانش آموز به معلم (میخواهم زنده بمانم)


معلمان مدرسه (جنگجویان کوهستان)


زنگ تفریح (حمله به توالت)


مدیر مدرسه (پدر سالار)


پنج شنبه (خانه دوست کجاست)


جلسه معلمان (نقشه قتل دانش آموز)


میز آخر (بهشت پنهان)


پای تخته (قتلگاه)


ورود مدیر مدرسه (تشریفات نظامی)


کارنامه های تجدیدی (سالهای دور از خانه)


تعطیلات مدرسه (روزهای خوشبختی)


نمره ۲۰ (آرزوی محال)


گرفتن تقلب از دست دانش آموز (بازی دیگر تمام است)


امتحان شهریور (شانس زندگی)


فضول کلاس (کارآگاه ویژه)


معلم در خواب دانش آموز (شبهی در تاریکی)


بردن کارنامه به خانه(نبودن سر بر تن)


شب امتحان (وصیت نامه)


قبولی شهریور (بازگشت به خانه)


تقلب کردن (بی تو هرگز)


زنگ کلاس (دیدار ارواح)


مدرسه (چوبه دار)


زنگ ورزش (امید دانش آموز)

 

 



نظرات شما عزیزان:

ÑίĻØⓞ
ساعت13:35---19 دی 1392
وبتـ خوجمله عجیجم

پستاتم باحححححححححال بووود

خخخخخخ
پاسخ: نظر لطفت...


نیکی
ساعت16:20---7 دی 1392
نمیری

نکته چی نوشتی
پاسخ: زرنگییییییی نمیگم...آپ جدیدو نگاه کن :دی


نیکی
ساعت16:10---7 دی 1392
وای یادم رفته بود خوب شد گقتی
پاسخ: دلت بسوزه من هم متنشو نوشتم ، هم نکته هاشو...هاهاهاهاها


نیکی
ساعت16:07---7 دی 1392
من هفته پیش خوندم
پاسخ: من دارم ادبیات مینویسم


نیکی
ساعت15:58---7 دی 1392
مثل فردا سر امتحان
پاسخ: وای من هیچی نخوندم


نیکی
ساعت15:47---7 دی 1392
افرین...

شما هم مثل من قبل از شروع امتحان فکر میکنید همه چی یادتون رفته؟ بعد که میرید سر جلسه مبینید:

نه بااااباااا واقعا همه چی یادتون رفته
پاسخ: بعله بعله


نیکی
ساعت15:41---7 دی 1392
بی ادب نشو
پاسخ: به تو رفتم


نیکی
ساعت15:26---7 دی 1392
خوب که چی
پاسخ: کوفت چی


گیلدا
ساعت17:44---2 دی 1392
من نمی تونم واردش یگانه؟
پاسخ: اوکی..الان درستش میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ yeganeh